Marketing Kutatócsoport

KUTATÓCSOPORT-VEZETŐ: Dr. Lehota József, egyetemi tanár, intézetigazgató, MTA Doktora

ELÉRHETŐSÉG: Lehota.Jozsef@gtk.szie.hu

A KUTATÓCSOPORTBAN DOLGOZÓK SZÁMA:
Egyetemi tanár: 2 fő
Egyetemi docens: 7 fő
Egyetemi tanársegéd: 3 fő
Asszisztens: 1 fő
PhD hallgató: 24 fő

KUTATÁSI TERÜLETEK:
Élelmiszerfogyasztói magatartás, Élelmiszer-kereskedelmi kutatások, Szervezeti piaci magatartás, Vállalati marketing adatbázisok elemzése adatbányászati módszerekkel, Információ-menedzsment, Kereskedelem-gazdaságtan, Élelmiszer-gazdaságtan, Mezőgazdasági értékesítés, Piactanulmányok

SZAKMAI SZERVEZETI TAGSÁG:
Magyar Marketing Szövetség
MTA Marketingtudományi Bizottság, Agrármarketing és Árutechnológiai Albizottság
MTA Agrárközgazdasági Bizottság, Agrármarketing és Logisztika Albizottság

IGÉNYELHETŐ SZOLGÁLTATÁSOK:
élelmiszer-kiskereskedelem
fókuszcsoportos kutatások
szemkamerás kutatások

PÁLYÁZATOK:

EU LLP Grundtvig

Alternatív mezőgazdasági élelmiszerellátó rendszerek, AltAFoodSS (2010)

MEGBÍZÁSOK:
Szuper- és hipermarket lánc (2006-tól, 2 cég)